طنز (پرایده خوبم...)

روزگار، ما را به جايي رسانده كه به پرايد نامه بنويسيم. (فكر كن!) پرايد عزيزم، شنيده‌ام مرز بیستو اندی ميليون تومان را رد كرده‌اي.

اي قشنگ‌تر از پريا از اين به بعد، انصافا، تنها تو كوچه نريا. چون با اين وضعيت زورگيري، اختلاس و... كلا بچه‌هاي محل دزدن و خداي نكرده زبانم لال يكجا تو رو مي‌دزدند.

پرايد خوبم، انژكتورتو قربون،

اي لاستيكت تو حلقم،

اي فداي برجستگي صندوق عقب تو،

اي دور رينگت بگردم

اي پرايد، ‌اي نازنين، ‌اي ماكسيما مخفي،

اي طرح ژنريك بنز، ‌اي پرادوی مينيمال

تو الان در شرايطي هستي كه مي‌توان لنت‌هايت را طوطياي چشم كرد.

اي كه دود اگزوزت صد مرتبه از هواي فرحزاد مصفي‌تر است!

تو چنان مقام و منزلتي داري كه مردم عاشق جيب چاك تو هستند. يعني قيمتت جيب جر مي‌دهد، باقلوا!

اي تراول چك متحرك، ‌اي هر دور لاستيك تو شيش ماه كار كردن من،

اي كه ديروز در حد غضنفر بودي و امروز اما يك پا «ارزو» شدي طلای 18عیار! همينطور كه در خيابان‌ها حركت مي‌كني و از مردم دل مي‌بري با بالا گرفتن برف پاك‌كن‌هايت برای هممون دعا كن...

 

خوشتون اومد؟

 

 

حالا اینم انواع پراید:چشمک


نظرات شما عزیزان:

SAEED
ساعت23:50---23 اسفند 1392
آقا من فردا میرم 206 مون رو لیموزینش میکنم روی این سایپا رو کم کنم با این پرایدش!

یه ماشین ساختن مال دوره حضرت نوحه (البته خودش نه پسرش سوار میشد) حالا ور میدارن هی مدلشو عوض میکنن واسه ما!

همین مونده فردا پرایدو ور دارن از هواپیما و هلکوپترش کنن!
پاسخ:آقاهمه 206 سوارا... من میگم لیموزین نمیاد به 206,پرتقالزینش کن قشنگ تر میشه :) :)


اسفندیاری
ساعت20:28---19 اسفند 1392
سلام آقای شیخ محمدی برادر من آخه برا چی عکس ماشین منو گذاشتی تو وبلاگ ؟ اگه یکی ببینه که میگه داره تبلیغ پراید مدیر وبلاگو میکنه که قیمتش بره بالا


پاسخ:سلام بروی ماهت.گفتم 1 آقا محسن بیشتر نداریم که !!! پرایدشم براش تبلیغ کنیم که خوشحالش کنیم! ما که مثله شما مرفه نیستیم پراید سوارشیم.... ممنون از کامنتت


سلطانی
ساعت20:23---19 اسفند 1392
سلام

ممنون از پست های متنوعتون
پاسخ:سلامو عرض احترام شما لطف دارین.جاداره از شما و تمامی نویسندگانو بچه های انجمن صنایع که انقد بما اظهار لطف دارن نهایته تشکرو به عمل بیارم. دمه همشون 3فارشی گرم ممنونم از کامنتتون


شاپرک
ساعت17:17---19 اسفند 1392
چقد باحال بود

شما کجا بودین تاحالا؟؟؟!!
پاسخ:شما لطف دارین.همین که شما از مطالبمون خوشتون بیاد برای ما کافیه.ممنون


دختر کبریت فروش
ساعت15:45---19 اسفند 1392
عه عکس ماشین من اینجا چیکار می کنه اون موقع به غیر از من و ماشینم کسی اونجا نبود که بخواد ازش عکس بندازه!!!!!!!!(پراید بازیگوش)
پاسخ:جای پارک بهتر از اونجا پیدا نکردین! شکاره لحظه ها ینی همین دیگه! خوشحالم که در کناره مخاطبای جدید مخاطبای قدیمم بما اظهار لطف میکنن. ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:پرایده خوبم,طنز پراید,مدل های پراید,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی